• Zwroty i reklamacje

Polityka Zwrotów i Reklamacji

Zwroty

Masz 14 dni na dokonanie zwrotu towaru od momentu odebrania przesyłki. Koszt przesyłki związany z zwrotem ponosi osoba kupująca.

Zgodnie z naszą firmową polityką oraz obowiązującą ustawą, produkty zakupione na fakturę (FV) nie podlegają zwrotowi.

Reklamacje

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Wymagane jest posiadanie protokołu uszkodzenia, sporządzonego z kurierem dostarczającym przesyłkę.

Po dostarczeniu przesyłki do naszej firmy i rozpatrzeniu reklamacji, klient może:

  • Otrzymać nowy produkt razem z zwrotem kosztów przesyłki.
  • Otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie).
  • Otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar, jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona.

W przypadku wystąpienia awarii przedmiotu podczas użytkowania, klient ma prawo zgłosić reklamację i wysłać zepsuty produkt na własny koszt.

Zależnie od przyczyny uszkodzenia, klient może:

  • Otrzymać nowy produkt.
  • Otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie).
  • Otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar, jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu złego użytkowania.

Zwroty i reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki są przyjmowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach. W przypadku odesłania towaru w innym opakowaniu, od kwoty zwrotu zostanie odliczona opłata w wysokości 50 zł.

Zwrot towaru pełnowartościowego, nieużywanego.