- Język
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
-
Zwroty i reklamacje
Polityka Zwrotów i Reklamacji
Zwroty
Masz 14 dni na dokonanie zwrotu towaru od momentu odebrania przesyłki. Koszt przesyłki związany z zwrotem ponosi osoba kupująca.
Zgodnie z naszą firmową polityką oraz obowiązującą ustawą, produkty zakupione na fakturę (FV) nie podlegają zwrotowi.
Reklamacje
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Wymagane jest posiadanie protokołu uszkodzenia, sporządzonego z kurierem dostarczającym przesyłkę.
Po dostarczeniu przesyłki do naszej firmy i rozpatrzeniu reklamacji, klient może:
- Otrzymać nowy produkt razem z zwrotem kosztów przesyłki.
- Otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie).
- Otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar, jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona.
W przypadku wystąpienia awarii przedmiotu podczas użytkowania, klient ma prawo zgłosić reklamację i wysłać zepsuty produkt na własny koszt.
Zależnie od przyczyny uszkodzenia, klient może:
- Otrzymać nowy produkt.
- Otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie).
- Otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar, jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu złego użytkowania.
Zwroty i reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki są przyjmowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach. W przypadku odesłania towaru w innym opakowaniu, od kwoty zwrotu zostanie odliczona opłata w wysokości 50 zł.
Zwrot towaru pełnowartościowego, nieużywanego.