• Zwroty i reklamacje

MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU*

 

Zwroty

Zwrotu towaru można dokonać do 14 dni od odebrania przesyłki. Koszt przesyłki ponosi osoba kupująca. 

Zgodnie z polityką naszej firmy oraz z obowiązującą ustawą produkty zakupione na Fv nie podlegają zwrotowi.

Reklamacja

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Należy posiadać protokół uszkodzenia, spisany z kurierem dostarczającym przesyłkę. 

Po dostarczeniu przesyłki do naszej firmy i rozpatrzeniu reklamacji klient może: 

  • otrzymać nowy produkt oraz zwrot kosztów przesyłki
  • otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie)
  • otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona 

W przypadku wystąpienia awarii przedmiotu podczas użytkowania, klient ma prawo zgłosić reklamację i wysłać do nas (na własny koszt) zepsuty produkt. 

W zależności od powodu uszkodzenia produktu klient może: 

  • otrzymać nowy produkt,
  • otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie)
  • otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu złego użytkowania

Zwroty oraz reklamacje z powodu uszkodzonej przesyłki przyjmowane są wyłącznie w oryginalnych opakowaniach.
W przypadku odesłania przez klienta towaru w innym opakowaniu od kwoty zwrotu odliczane jest 50 zł.

*zwrot towaru pełnowartościowego, nieużywanego