Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia w przeglądarce.
-
Warsztat
-
Warsztat
- Wózki Narzędziowe
- Prasy Ściągacze
- Narzędzia
- Zestawy Narzedzi
- Stoły Narzędziowe
- Sprężarki-Pompy
- Organizacja i przechowywanie narzędzi
- Ściągacze-Imadła
- Szlifierki-Polerki
- Narzędzia
- Klucze Nastawne
- Piły
- Piaskarki
- Odzież robocza
- Poziomica
- Węże pneumatyczne
- Pozostałe
- Pozostałe
- Hokery Leżanki Taborety
- Inflator
-
Warsztat
- Motoryzacja
- Dom
- Ogród
- Kontakt
- Instrukcje
- Blog
-
Warsztat
-
Wózki Narzędziowe
-
Prasy Ściągacze
-
Narzędzia
-
Zestawy Narzedzi
-
Stoły Narzędziowe
-
Sprężarki-Pompy
-
Organizacja i przechowywanie narzędzi
-
Ściągacze-Imadła
-
Szlifierki-Polerki
-
Narzędzia
-
Klucze Nastawne
-
Piły
-
Piaskarki
-
Odzież robocza
-
Poziomica
-
Węże pneumatyczne
-
Pozostałe
-
Pozostałe
-
Hokery Leżanki Taborety
-
Inflator
Warsztat -
-
Motoryzacja
- Dom
- Ogród
- Kontakt
- Instrukcje
- Blog
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Zwroty i reklamacje
Polityka Zwrotów i Reklamacji
Zwroty
Masz 14 dni na dokonanie zwrotu towaru od momentu odebrania przesyłki. Koszt przesyłki związany z zwrotem ponosi osoba kupująca.
Zgodnie z naszą firmową polityką oraz obowiązującą ustawą, produkty zakupione na fakturę (FV) nie podlegają zwrotowi.
Reklamacje
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Wymagane jest posiadanie protokołu uszkodzenia, sporządzonego z kurierem dostarczającym przesyłkę.
Po dostarczeniu przesyłki do naszej firmy i rozpatrzeniu reklamacji, klient może:
- Otrzymać nowy produkt razem z zwrotem kosztów przesyłki.
- Otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie).
- Otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar, jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona.
W przypadku wystąpienia awarii przedmiotu podczas użytkowania, klient ma prawo zgłosić reklamację i wysłać zepsuty produkt na własny koszt.
Zależnie od przyczyny uszkodzenia, klient może:
- Otrzymać nowy produkt.
- Otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie).
- Otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar, jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu złego użytkowania.
Zwroty i reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki są przyjmowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach. W przypadku odesłania towaru w innym opakowaniu, od kwoty zwrotu zostanie odliczona opłata w wysokości 50 zł.
Zwrot towaru pełnowartościowego, nieużywanego.