-
Zwroty i reklamacje
MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU*
Zwroty
Zwrotu towaru można dokonać do 14 dni od odebrania przesyłki. Koszt przesyłki ponosi osoba kupująca.
Zgodnie z polityką naszej firmy oraz z obowiązującą ustawą produkty zakupione na Fv nie podlegają zwrotowi.
Reklamacja
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Należy posiadać protokół uszkodzenia, spisany z kurierem dostarczającym przesyłkę.
Po dostarczeniu przesyłki do naszej firmy i rozpatrzeniu reklamacji klient może:
- otrzymać nowy produkt oraz zwrot kosztów przesyłki
- otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie)
- otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona
W przypadku wystąpienia awarii przedmiotu podczas użytkowania, klient ma prawo zgłosić reklamację i wysłać do nas (na własny koszt) zepsuty produkt.
W zależności od powodu uszkodzenia produktu klient może:
- otrzymać nowy produkt,
- otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie)
- otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu złego użytkowania
Zwroty oraz reklamacje z powodu uszkodzonej przesyłki przyjmowane są wyłącznie w oryginalnych opakowaniach.
W przypadku odesłania przez klienta towaru w innym opakowaniu od kwoty zwrotu odliczane jest 50 zł.
*zwrot towaru pełnowartościowego, nieużywanego