Ta stran uporablja piškotke v skladu s politiko piškotkov za zagotavljanje storitev. Vaša uporaba spletnega mesta pomeni, da jih uvrsti na napravi. Določite lahko pogoje za skladiščenje ali dostop do piškotke v brskalniku.
-
Warsztat
-
Warsztat
- Wózki Narzędziowe
- Prasy Ściągacze
- Narzędzia
- Zestawy Narzedzi
- Stoły Narzędziowe
- Sprężarki-Pompy
- Organizacja i przechowywanie narzędzi
- Ściągacze-Imadła
- Szlifierki-Polerki
- Narzędzia
- Podnośnik Żaba
- Piły-Piaskarki
- Piaskarki
- Odzież robocza
- Poziomnica
- Węże pneumatyczne
- Pozostałe
- Pozostałe
- Hokery Leżanki Taborety
- Inflator
-
Warsztat
- Motoryzacja
- Dom
- OGRÓD
- Kontakt
- Instrukcje
- Nowości
-
Warsztat
-
Wózki Narzędziowe
-
Prasy Ściągacze
-
Narzędzia
-
Zestawy Narzedzi
-
Stoły Narzędziowe
-
Sprężarki-Pompy
-
Organizacja i przechowywanie narzędzi
-
Ściągacze-Imadła
-
Szlifierki-Polerki
-
Narzędzia
-
Podnośnik Żaba
-
Piły-Piaskarki
-
Piaskarki
-
Odzież robocza
-
Poziomnica
-
Węże pneumatyczne
-
Pozostałe
-
Pozostałe
-
Hokery Leżanki Taborety
-
Inflator
Warsztat -
-
Motoryzacja
-
Dom
-
OGRÓD
- Kontakt
- Instrukcje
- Nowości
-
Zwroty i reklamacje
MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU*
Zwroty
Zwrotu towaru można dokonać do 14 dni od odebrania przesyłki. Koszt przesyłki ponosi osoba kupująca.
Zgodnie z polityką naszej firmy oraz z obowiązującą ustawą produkty zakupione na Fv nie podlegają zwrotowi.
Reklamacja
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Należy posiadać protokół uszkodzenia, spisany z kurierem dostarczającym przesyłkę.
Po dostarczeniu przesyłki do naszej firmy i rozpatrzeniu reklamacji klient może:
- otrzymać nowy produkt oraz zwrot kosztów przesyłki
- otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie)
- otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona
W przypadku wystąpienia awarii przedmiotu podczas użytkowania, klient ma prawo zgłosić reklamację i wysłać do nas (na własny koszt) zepsuty produkt.
W zależności od powodu uszkodzenia produktu klient może:
- otrzymać nowy produkt,
- otrzymać zwrot pieniędzy wraz z kosztami przesyłki (w przypadku braku towaru na magazynie)
- otrzymać z powrotem (pokrywając koszty przesyłki) uszkodzony towar w przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu złego użytkowania
Zwroty oraz reklamacje z powodu uszkodzonej przesyłki przyjmowane są wyłącznie w oryginalnych opakowaniach.
W przypadku odesłania przez klienta towaru w innym opakowaniu od kwoty zwrotu odliczane jest 50 zł.
*zwrot towaru pełnowartościowego, nieużywanego